Někdy se může stát, že se při procesu nákupu, připravování a nebo expedice Vašich objednávek vyskytne nějaká nepříjemnost.
Zde Vám popíšeme, jakým způsobem lze tyto záležitosti řešit a co od Vás k tomu potřebujeme.
1. Problém s objednávkou (platba, doručení, storno).
Pokud máte problém s dokončením objednávky, vždy nás kontaktuje skrze náš e-mail: info@sladkomina.cz. Rádi Vám odpovíme na veškeré nejasnosti ohledně způsobu platby a doručení nebo dotazy na zboží a celkový chod našeho obchodu.
Pokud jste při dokončení objednávky vyplnili špatně některý z potřebných údajů nebo se stala jakákoliv jiná chyba, kterou je třeba vyřešit před jejím zasláním objednávky – Zavolejte nám na naše tel. číslo +420 728 816 926 (prac. dny 9:00-17:00) nebo nám napište na info@sladkomina.cz a rádi vám pomůžeme.
2. Přišla Vám špatná objednávka, zboží je poškozené a nebo chybí.
V tomto případě se vždy obraťte na naši e-mailovou adresu info@sladkomina.cz s číslem Vaší objednávky.
Bohužel, i taková věc se někdy může stát a proto se snažíme veškeré chyby vyřešit k plnému uspokojení zákazníka – tedy Vás.
Budeme k tomu však potřebovat číslo Vaší objednávky a přesný popis toho, co se stalo a které zboží je poškozené nebo chybí.
Pokud Vám přišlo poškozené nebo jiné zboží, zašlete nám fotku balíčku a celou záležitost budeme řešit individuálně (např. slevový kupon, výměna zboží, vrácení peněz apod.)
Reklamaci můžete podat do 7 kalendářních dnů od obdržení zboží.
3. Objednávka nedorazila.
V tomto případě záleží zejména na způsobu dopravy.
Doručení Vaší objednávky ovlivňuje několik různých faktorů a ojediněle se tedy může vyskytnout případ, kdy se zásilka při tomto procesu poškodí nebo dokonce vrátí zpět k nám.
Při odesílání objednávek Vám vždy posíláme informační sms a nebo e-mail s informací, že zásilku dnes posíláme na cestu k Vám. Doručovatel poté do 2-3 pracovních dní balíček doveze na předem určené místo, které jste si zvolili při objednávání (doručení na adresu nebo na jednu z poboček Zásilkovny – Z-Point).
Pokud Váš balíček ani po 5ti dnech od odeslání stále nedorazil, kontaktujte nás na e-mailu nebo tel. +420 728 816 926 . Pomocí našeho interního systému zjistíme, co se s Vaší zásilkou po cestě stalo a případně ji poté opět odešleme.
4. Zboží je po datu spotřeby nebo u něj chybí návod.
Zákaznická linka:
Po-Pá: 9:00-17:00
Telefon: +420 728 816 926
Email pro veškerou komunikaci: info@sladkomina.cz